סגירה
חזרה
סגירה
פורום הביטוח הגדול בישראל
050-808-6500
פורום הביטוח הגדול בישראל
נושא חדש
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי
* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
שלח
נושא/מחבר
תאריך
חוויה מרנינה עם חברת הביטוח AIG
(לימור)
10/08/2020 10:59
מחבר: לימור
תאריך: 10.08.2020 10:59
חברות, אני רוצה לספר לכן על חוויית שירות מיוחדת במינה מחברת הביטוח AIG, או: כיצד גילו לי בחברת הביטוח איזו מין אשה אני ובמה עובדת אמא שלי.

לפני יותר מחצי שנה גיליתי בקיר המטבח כתם שמעיד על נזילה, עם בועיות קטנות שגדלו עליו והתפוצצו והתקלפו וזלגו אל הרצפה. הזעקתי את AIG והם שלחו שני אינסטלטורים ששיכנעו אותי באותות ובמופתים שהנזילה לא נגרמת מצינור שנמצא מאחורי הקיר עם הכתם אלא מצינור שנמצא בכלל שלושה מטר משם, במרפסת הכביסה. תהיתי איך יתכן שהמים לא נוזלים למטה אלא מטיילים הצידה כל הדרך מהמרפסת למטבח אבל שמשון ויובב שלפו מיכשור עתידני ושירטטו איקסים על הקיר והכבירו מיני הסברים על מים שמתפשטים לרוחב וזורמים הצידה, ובסופו של דבר החליפו צינור קטן במרפסת הכביסה, חצי שעה עבודה, ואת הקילופים בקיר המטבח גילחו ושלחו צבעי שיתקן ויצבע.

עברה חצי שנה מאז ביקור הצבעי והנה שוב מבצבץ ומתחיל להתרחב כתם הבועיות המתקלפות, בדיוק באותו מקום בו הופיע בפעם הקודמת. וכאן, חברות, מתחיל הסיפור החשוב, שתדעו במה אתן עתידות לפגוש אם אתם לוקחות ולוקחים את שירותי הביטוח של חברת AIG: התקשרתי וביקשתי שיבואו לתקן מחדש את התיקון אבל AIG הסבירו לי שהאחריות על התיקון היא רק לחצי שנה ולכן הם לא אחראים לתיקון.

שלחתי מכתב בו נתתי להם 24 שעות לשלוח אינסטלטור או שאקח אינסטלטור פרטי ואגיש נגדם תביעה.

כעבור שלושה ימים, כשהאינסטלטור הפרטי שלקחתי מאתר מידרג כבר פתח את הקיר בדיוק במקום בו היתה הנזילה (מה שהיו אמורים לעשות שמשון ויובב) ותוך חמש דקות איתר את הנזילה, AIG מתקשרים. הם קיבלו את המכתב ששלחתי וביקשו לשלוח לביתי את המפקח האזורי, אייל.

המפקח אייל הגיע ואני סיפרתי לו את כל הסיפור על שמשון ויובב שתיקנו תיקון דמיוני והראיתי לו את המקום בו החליפו צינור במרפסת.

המפקח הודיע לי שבכלל לא מדובר בתקלה חוזרת. הבעיה הקודמת היתה צינור במרפסת והבעיה הנוכחית היא צינור במטבח. אבל זה בדיוק מה שאני אמרתי לשמשון ויובב, הסברתי לו, הם תיקנו תקלה שלא היתה קיימת במקום לתקן את מה שהיו צריכים.

המפקח אייל לא התרשם מהסבריי ואמר שמה שהוא רואה אלו שתי תקלות שונות. אמרתי לו שאם ככה ניפגש בבית משפט, אני מתכוונת לתבוע אותם. ואז פניו של אינספקטור אייל שינו פתאום הבעה וצבע והוא התקרב אלי ושאל: את מאיימת עלי? מכיוון שהאינסטלטור ממידרג היה בדירתי באותו זמן לא נבהלתי מהמפקח המתקרב וצועק. אמרתי שמה פתאום מאיימת, אני מציינת עובדה, זכותי להגיש תביעה, ושהרי כתבתי להם במכתב שאם לא יגיעו תוך 24 שעות אתבע אותם. אייל התקרב שוב: 24 שעות? מה זה, את נותנת לי אולטימטום? גם מאיימת וגם נותנת אולטימטום?

אמרתי שאכן כן, נתתי לחברת הביטוח אולטימטום. ואז אייל פתח באחד הנאומים הצרחניים ששמעתי והסביר לי שאני אשה קשה, אשה לא נחמדה, אשה חצופה ואישה שמדברת מגעיל. ביקשתי ממנו שיסתלק מהדירה שלי. הוא יצא בטריקת דלת ובעודו יורד במדרגות שאג: אמא שלך זונה!

פתחתי את הדלת וביקשתי שיחזור על מה שאמר. הוא אמר: לא אמרתי כלום. אמרתי לו ששמעתי, והוא אמר שיש לי בעיות שמיעה. בדיוק באותו רגע נפתחה דלתו של השכן, חצי קומה מתחתיי, והשכן אמר: אתה כן צעקת, גם אני שמעתי שצעקת שאמא שלה זונה. והאינסטלטור בדירה שלי קורא: גם אני שמעתי!

המפקח אייל דילג וברח.

השכן והאינסטלטור עודדו אותי להתקשר לחברת הביטוח להתלונן והבטיחו שיעידו ששמעו את המפקח אייל מקלל אותי וצועק עלי. אז התקשרתי, ובחברת AIG הבטיחו שיטפלו בעניין ויחזרו אלי.

הבוקר הם חזרו אלי. קראו לה לימור, לימור מחברת AIG, והיא הסבירה לי שהמפקח בדק בדירתי ומצא שמדובר בשתי תקלות שונות זו מזו ולכן לא ישלמו לי החזר על התיקון. בסדר, אמרתי לה, אני אגיש תביעה ואביא תמונות והוכחות, אבל מה לגבי המפקח שקילל אותי? לימור אמרה שהמפקח לא קילל אותי. אמרתי שהוא כן קילל אותי ושיש לי עדים, אבל לימור התעקשה: הוא לא קילל אותך. את לא היית שם, אמרתי לה. אני לא צריכה להיות שם, היא ענתה, אני יודעת שהוא לא קילל אותך. איך את יודעת? שאלתי. ולימור ענתה: כי אנחנו לא עובדים עם אנשים שמקללים.

וזהו, גבירותיי ורבותיי, השירות המרנין שזכיתי לקבל מחברת AIG. אז אם בא לכן להיתקל במיזוגניה, אלימות מילולית, התלהמות, יחס מגעיל, מריחת זמן ושאר ממתקים - ללא ספק בחרו ב AIG כחברת הביטוח שלכם.