Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/seoweb/domains/besure.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
פורום הביטוח הגדול בישראל: המומחים לביטוח עונים לשאלות שלך!
סגירה
חזרה
סגירה
פורום הביטוח הגדול בישראל
050-808-6500
פורום הביטוח הגדול בישראל
נושא חדש
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי
* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
שלח
נושא/מחבר
תאריך
סוכנות מטעם סוכנות ביטוח
(איתמר)
12/02/2020 17:13
מחבר: איתמר
תאריך: 12.02.2020 17:13
אני נפגשתי ב23 לדצמבר 2019 עם סוכנת פיננסית מטעם סוכנות ביטוח שהחברה שלי עובדת איתה בנוגע להשקעה בקופת גמל להשקעה.
לאחר הפגישה העברתי לה סכום של 15,000 שקלים על מנת לפתוח קופת גמל להשקעה על מנת שההפקדה תיחשב על שנת המס 2019.
היא אישרה שהטפסים התקבלו ולאחר כמה ימים שהקופה הוקמה והכל בסדר ושבתוך שבוע אני אוכל לעקוב אחרי הקופה באתר שלהם.
לאחר שבוע לא נראה שום דבר, אך היא אישרה שהקופה הוקמה והכל בסדר, לאחר שוב נסיון בירור שלי לאחר כמה ימים היא טענה תחילה שצריך לחכות ל15 לחודש (בינואר) כי רק אז האתר מתעדכן, לאחר ה15 טענה שיש תקלה באתר וזה בטיפול תוך אישור כל הזמן הזה שהקופה הוקמה ויש כבר תשואות שהיא רואה והכל בסדר.
לקראת סוף חודש ינואר ביקשתי לבטל ולקבל את כל הכסף שלי בחזרה, היא אמרה שזה בטיפול.
כעת, בתחילת החודש היא שלחה לי מסמך שצריך למלא (הכר את הלקוח) שבדיעבד גיליתי שזה מסמך שהיה חסר בשביל הקמת הקופה, כלומר לא רק שהקופה לא הוקמה, הסוכנת שיקרה לי במשך למעלה מחודש לגבי מצב הקופה והכסף שלי.

רציתי לדעת האם יש עילה לתביעה במצב כזה?