סגירה
חזרה
סגירה
פורום הביטוח הגדול בישראל
050-808-6500
פורום הביטוח הגדול בישראל
נושא חדש
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי
* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
שלח
נושא/מחבר
תאריך
צריכה עזרת עם הביטוח הפנסיוני
(סיון)
23/02/2020 09:28
מחבר: סיון
תאריך: 23.02.2020 09:28
שלום,
אימי עברה אירוע מוחי לפני כשנתיים. פניתי לסוכנות הביטוח של קרן הפנסיה של אימי מעבודתה וביררתי עם סוכנת /יועצת פנסיונית אם יפגע משהו מזכויותיה הפנסיוניות אם תצא לאובדן כושר עבודה(קצבת נכות). נאמר לי שלא.

כעת כשהגיע הזמן לצאת לפנסיה גילינו שהטילו עליה מגבלות בשל מימוש האובדן כושר עבודה. האם יש עילה נזיקית נגד הסוכנת הפנסיונית ? האם יש מה לעשות כדי לאפשר לאימי לסדר את זה?

פניתי לפניות הציבור של חברת הביטוח ושל הסוכנות וקיבלתי תשובה שמציגה מה אימי קיבלה ושהם עשו מה שיכלו משהעברנו להם את הטפסים ושקיבלנו כספים בשיעורים כאלה ואחרים במסגרת האכא...(מה שלא רלוונטי בעיני- כי התייעצתי עם סוכנת) הם כל הזמן אומרים שיש תקנון איך בן אדם אמור לדעת בכלל שיש תקנון ולהבין מה כתוב בו - הניסוח שם סבוך ולא ברור...ושוב במענה בפניות הציבור הפנו אותי לסוכנות להתייעץ עם סוכן כיצד לפעול לקראת היציאה לפנסיה (שכבר הטעו אותנו בעבר)
השבוע ניגשתי לעו״ד שהיה קצר סבלנות ומה שהוא אמר לי נשמע תמוה... הוא אמר שאין מה לעשות כנגד זה ואפילו אמר שהאופציה היחידה שלנו היא לממש קצבה בלבד ללא אבטחה בלי אפשרות כלל למשוך כספים כך לטענתו(החמיר ממה שאמרו לי בתשובה של החברה המבטחת). מיותר לציין שהוא לא בדק נתונים ספציפיים...האם כך הדבר?

האם יכול להיות שליועץ פנסיוני אין אחריות מקצועית ביעוץ? ושאין משמעות לייעוץ עימו? העוד אמר שהיחידים שמבינים בדקויות הללו בפועל הם עורכי דין - מאיפה אני אמורה לדעת זאת ? שבמענה הקולי של הסוכנות כמדומני מבהירים שיש להתייעץ עם סוכן או יועץ פנסיוני ולא עם הנציגים וכך עשיתי...הם לא מפנים שם ליעוץ משפטי וחשבתי שפונילעו״ד במקרים כאלה רק כשמסתבכים...חשבתי שמי שמבין בייעוץ פנסיוני הוא סוכן פנסיוני... איך יכול להיות שמתנערים ממנו?