Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/seoweb/domains/besure.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
פורום הביטוח הגדול בישראל: המומחים לביטוח עונים לשאלות שלך!
סגירה
חזרה
סגירה
פורום הביטוח הגדול בישראל
050-808-6500
פורום הביטוח הגדול בישראל
נושא חדש
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי
* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
שלח
נושא/מחבר
תאריך
פוליסה שלא ידעתי עליה
(ענבר)
03/02/2021 10:38
מחבר: ענבר
תאריך: 03.02.2021 10:38
בוקר טוב
מסתבר שהייתה לי פוליסת ביטוח בריאות בחברה מסויימת שלא ידעתי על קיומה (זו פוליסה משנת 2010 שעברה בזמנו מקופת החולים לחברת ביטוח). כרטיס האשראי שבאמצעותו היא שולמה נגנב וביטלתי אותו (לא חידשתי). מחודש יוני הפוליסה כביכול לא שולמה. לא קיבלתי התראות /הודעות/שיחת טלפון/ על זה שהפוליסה לא שולמה. שבוע שעבר קיבלתי מכתב מעוד על ת'לום החוב שהמכתב הזה הגיע בכלל לבית של ההורים של בעלי. בשיחה עם חברת הביטוח הם אמרו לי שהם לא יודעים למה הכתובת שונתה (אולי בגלל ביטוח חדש שרכשתי בחברה) ואין להם שום אסמכתא לשינוי הכתובת בפוליסה הזאת וכנראה שלשם נשלחו מכתבי ההתראות (למרות שלא קיבלתי)
מה ניתן לעשות בנושא? העו"ד דיבר אליי בצורה מאוד מזלזלת ואמר לי "אני מבין שהדברים נפלו בין הכיסאות אבל אין מה לעשות את חייבת לשלם את זה" למה אני חייבת לשלם אם לא קיבלתי שום התראה או אפילו שיחת טלפון מנציג להבין למה לא משלמים את הפוליסה? כל יום מתקשרים מהחברות ביטוח להפיק פוליסות ולגבות כספים אבל שזה ככה הם לא מתקשרים? לא עושים סדר? מחכים שיעבור זמן ושולחים מכתב מטעם עורך דין ועוד לכתובת לא נכונה ששונתה על דעת עצמם?!