Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/seoweb/domains/besure.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
פורום הביטוח הגדול בישראל: המומחים לביטוח עונים לשאלות שלך!
סגירה
חזרה
סגירה
פורום הביטוח הגדול בישראל
050-808-6500
פורום הביטוח הגדול בישראל
נושא חדש
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי
* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
שלח
נושא/מחבר
תאריך
חברת מנורה
(חלי)
31/03/2020 17:23
מחבר: חלי
תאריך: 31.03.2020 17:23
יש דרך אינטרנטית לפנות למפקח על הביטוח בתקופה זו?

אני נתקלת במצב די מוזר עם חברת מנורה. הם ביטלו לחלוטין את המענה האנושי שלהם- כנראה בשל המצב. למעשה, המצב לא אמור לגרום להם לבטל מענה אנושי כי בימים הראשונים של הקורונה היה מענה טלפוני- הנציגים פשוט עבדו מהבית. כעת אין דרך להשיג נציג ובמקביל הם לא עונים לפניות ששולחים להם באינטרנט. מבטיחים כל פעם תשובה תוך 24 שעות, אך התשובה לא מגיעה וכבר נהיה סיוט איתם.

יש מה לעשות? או שפשוט להשלים עם זה שאין מה לעשות?