Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/seoweb/domains/besure.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
שאלה בנושא אפשר להוציא את הכסף איכשהו? - פורום הביטוח הגדול בישראל
סגירה
חזרה
סגירה
פורום הביטוח הגדול בישראל
050-808-6500
פורום הביטוח הגדול בישראל
נושא/מחבר
תאריך ושעה
אפשר להוציא את הכסף איכשהו?
(בר)
20/10/2020 16:40
מחבר: בר
תאריך: 20.10.2020 16:40
היי,
אשמח לייעוץ.
נותחתי אצל רופא פרטי שלא נמצא בהסדר עם חברת הביטוח שלי. חברת הביטוח הסכימה להשתתף בניתוח ועידכנה אותי בעלות ההשתתפות שלה.
לאחר מכן, עידכנתי את מזכירות המרפאה באישור של חברת הביטוח ובתקרת ההשתתפות שלה ורציתי לדעת מחיר מלא של הניתוח.
בתגובה התבקשתי לברר מול חברת הביטוח האם אני זכאית להחזר על יעוצים כגון ביקורת לפני ואחרי ניתוח והאם יש תקרת סכום. נאמר למרפאה שכפי שנאמר לי על ידי חברת הביטוח, אני זכאית להחזר מלא על ביקורת לפני ואחרי הניתוח ולא נאמרה לי תקרת סכום.
בתגובה המרפאה אמרה שניתן יהיה לרשום 2000 ש״ח על ביקורת לפני הניתוח ו2000 ש״ח על ביקורת אחרי הניתוח כביכול על מנת להוזיל לי את ההחזר שאקבל מחברת הביטוח.
שולם למרפאה שכר מנתח ובנפרד שולמו שתי ביקורות על סך 2000 ש״ח כל אחת והקבלות הוגשו לביטוח.
בתגובה קיבלתי מחברת הביטוח מכתב שמציין שמשיחה שנערכה עם המרפאה ביקורת לאחר הניתוח הינה ללא עלות וביקורת לפני הניתוח הינה 950 ש״ח. לכן נאמר מהביטוח שלא ישולמו לי ה4000 ש״ח כשהגשתי אלא רק 950 ש״ח על ביקורת לפני הניתוח.
כשפניתי עם המכתב של חברת הביטוח למרפאה נאמר לי שבגלל שהמנתח לא בהסדר עם הביטוח המחירים הם אחרים והביטוח מתחמק מלשלם לי. נאמר גם שהביטוח לא יצר איתם קשר ואם זה נעשה באופן אנונימי זה לא בשליטתם. המרפאה אמרה שאכן יעוץ רגיל הוא 950 שח אבל יעוץ אחרי ניתוח זה מחיר אחר ובגלל שהביטוח שלי לא בהסדר עימם המחירים הם אחרים והם פעלו לפי מה שנאמר לי על ידי חברת הביטוח. לטענתם חברת הביטוח מתחמקת מלשלם לי ואין להם קשר לכך.
בחיים לא נאמר לי שהמחיר על ביקורות הוא אחר ונאמר לי רק את המחיר הכולל של הניתוח המורכב משכר מנתח וביקורות לפני ואחרי ניתוח בידיעה
שאקבל החזר מלא על הביקורות.
באופן כללי ההתנהלות של המרפאה הייתה מאוד מעורפלת ונאמר מחיר רק לאחר הבירור מול חברת הביטוח. יש לי את השיח עם המרפאה כולל האמירה שניתן לרשום בקבלה 2000 שח אם יש החזר מהביטוח בהודעות וואטסאפ.
האם ניתן לפתוח בהליך משפטי מול המרפאה על מנת לקבל את הכסף? (סהכ 3050 שח שלא קיבלתי מחברת הביטוח) אם לא, האם יש דרכים נוספות לקבל את הכסף חזרה? להבנתי חברת הביטוח עצמה מתנהלת באופן תקין.