Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/seoweb/domains/besure.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
למה בכלל צריך אותנו? תשובות אובייקטיביות ממומחי ביטוח
סגירה
חזרה
סגירה
לדעת יותר על ביטוח
050-808-6500
לדעת יותר על ביטוח

מומחי הביטוח שלנו מסבירים: למה בכלל צריך אותנו?

מומחה לענייני ביטוח

פורטל ללכת על ביטוח מנוהל על ידי יועצי ביטוח, עורכי דין ומומחים נוספים בענייני ביטוח. כולם בעלי התמחות מיוחדת וניסיון רב שנים בתחומי הביטוח השונים ובפרט בדחיות של תביעות ביטוח.

נחדד ונדגיש שמומחי הביטוח שלנו לא עובדים עם אף חברת ביטוח ולא מייצגים שום גוף ציבורי אחר הנוגע לענייני ביטוח, מה שמבטיח מענה מקצועי, אובייקטיבי ונטול אינטרסים כפולים.

ההסבר לשאלה למה בכלל צריך אותנו מורכב ממספר משתנים, כשהראשי שבהם קשור בעובדה שאנחנו יודעים לספק תשובות, מידע עדכני ופתרון משפטי מקצועי לכל סוגיה הנוגעת לביטוח.

באתרנו תוכלו למצוא מידע הקשור בכל סוגי הביטוח ובכלל זאת ייעוץ ממומחים בתחומי הביטוח השונים. ניתן לפנות אלינו לקבלת ייעוץ משפטי אישי בכל עניין, לחפש מידע ולהשתתף בדיונים בפורום המקצועי שלנו.

המטרה שמובילה אותנו היא לתת למבוטחים את מלוא הידע הדרוש, כדי שתוכלו לקבל החלטות מושכלות בנוגע לבחירת פוליסת הביטוח שלכם ולפעול בחוכמה, במידה וחלילה נתקלתם בסירוב להפעלת ביטוח על ידי חברת הביטוח.

איך תדעו שהתשובות שאתם מקבלים נכונות?

תחום הביטוח בישראל טומן בחובו שאלות רבות ומטבע הדברים, רוב הגורמים שיודעים לתת מענה לשאלות הנפוצות בענייני הביטוח השונים, הנם בעלי אינטרסים. מדובר לרוב בסוכני ביטוח וחברות ביטוח, שמספקים למבוטחים תשובות חלקיות, לא אובייקטיביות ולפעמים אף מטעות.

מבוטח שרוצה לרכוש פוליסת ביטוח מסוימת ולא משנה אם מדובר על פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי או כל פוליסה אחרת, לא תמיד מקבל תשובות מקיפות דיו לשאלותיו.

הערפול וחוסר הוודאות מתחילים עוד בשלב שלפני רכישת הביטוח וממשיכים כשזה מגיע לרגע שבו חלילה מבוטח נאלץ להפעיל את הביטוח. ברגע האמת אחוז ניכר מהמבוטחים, אשר שילמו פרמיה חודשית כל חייהם, נדחים על הסף על ידי חברות הביטוח בטענות שונות ומשונות.

גם אז, התשובות שהם מקבלים מחברות הביטוח לא תמיד נכונות ויתרה מכך, אף שגויות במתכוון ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. המומחים שלנו, בשונה מסוכני הביטוח וחברות הביטוח, יודעים ורוצים לספק למבוטחים תשובות אובייקטיביות לשאלות בכל תחומי הביטוח.

החל מהשאלה איזו פוליסת ביטוח מנהלים כדאי לרכוש, כלה בשאלה מה כוללות ההרחבות האפשרויות בביטוח בריאות פרטי או מה החריגים בביטוח חבות מעבידים ועד לסוגיות בעייתיות הקשורות בדחיות תביעות ביטוח והתמודדות עם הדחייה מול המבטחת ו/או בבית המשפט.

למי יש אינטרס שלא תבינו כל מה שכתוב בפוליסה?

הן חברות הביטוח והן סוכני הביטוח שמייצגים את אותן חברות, מעדיפים שהמבוטחים לא יבינו עד הסוף מה המשמעות של הפוליסה שהם רוכשים.

זה אולי נשמע תמוה, אבל זו הדרך של המבטחות "לדחוף" למבוטחים הרחבות שהם לא באמת צריכים או לחלופין, להוסיף לפוליסה אותיות קטנות בנוגע לחריגים. אגב, גם המוסד לביטוח לאומי וגופים אחרים דוגמת קופות החולים הציבוריות שמייצגות למשל מבוטחים בביטוח סיעודי וביטוחי בריאות, לאו דווקא רוצים שהמבוטחים ידעו הכל.

בסופו של יום, חברת ביטוח היא גוף עסקי עם אינטרס כלכלי מובהק והיא בונה על זה שהרבה מבוטחים, שאינם בקיאים דיו בדיני הביטוח ובהוראות החוק, יבזבזו את כספם על ביטוח שאין להם בו צורך או ישלמו פרמיה חודשית על ביטוח שלא באמת מכסה כל מה שהם צריכים וכך הלאה.

למה כל כך הרבה תביעות ביטוח נדחות על הסף?

האינטרס שאתם כמבוטחים לא תבינו כל מה שכתוב בפוליסה רלוונטי לא רק במועד רכישת הפוליסה אלא גם כשמדובר בדחיית תביעות ביטוח. המציאות מלמדת שחברות הביטוח דוחות על הסף המון תביעות של מבוטחים, לא אחת ללא הסבר מניח את הדעת ותוך תירוצים שונים ומשונים, שלעיתים אינם עומדים בכפוף להוראות החוק.

חברות הביטוח מעדיפות להימנע ככל הניתן מלשלם למבוטחים את כספי הביטוח ונוהגות באופן עקבי במה שמכונה 'שיטת מצליח'. הבעיה היא שברוב המקרים שבהם מבוטחים מתנהלים לבד מול חברת הביטוח, שיטת המצליח אכן מצליחה, מה שגורם לכך שהמון תביעות ביטוח מוצדקות נדחות וחבל שכך.

המבוטחים, שזקוקים להפעלת הביטוח בשל מחלה שהתפרצה, תאונה שקרתה או מצב סיעודי, מוצאים את עצמם בלי כסף ובלי יכולת לדאוג לעצמם. אותם מבוטחים, אילו היו פונים לחברות הביטוח בליווי איש מקצוע, וודאי היו מצליחים לשנות את ההחלטה.

המומחים בפורטל ללכת על ביטוח מקפידים להביא לפניכם מידע עדכני הקשור בהגשת תביעות ביטוח ובכלל זאת לתת מענה לשאלות דוגמת - איך מגישים תביעת ביטוח מול חברת הביטוח, איך מגישים תביעת ביטוח בבית המשפט, למה חברות הביטוח דוחות תביעות וכמובן, מה ניתן לעשות על מנת להתמודד עם הדחייה ולערער על ההחלטה.

כיצד עורך דין מומחה בביטוח יכול לעזור לכם?

עורך דין מומחה בענייני ביטוח יכול לסייע למבוטחים לנהל מו"מ עם חברת הביטוח במקרה של דחיית תביעה ובמידה ולא מגיעים להסכמה עם חברת הביטוח, לעבור לנהל את הערעור על דחיית תביעת הביטוח בדרכים משפטיות, קרי, באמצעות הגשת תביעה בבית המשפט.

חשוב שתדעו שבכל מקרה של דחיית תביעה על ידי חברת הביטוח יש מה לעשות וחשוב מאוד לא לפעול לבד. אנחנו כאן כדי שתקבלו את כל הידע הדרוש ותדעו להתנהל בחוכמה בכל סוגיית ביטוח באשר היא ובפרט כשמדובר בדחיית תביעה ורצון לערער על הדחייה.

אנו מעמידים לרשותכם שורה של יועצים ועורכי דין מומחים בכירים בתחומי הביטוח השונים, על מנת למצוא פתרון לבעיה שמטרידה אתכם ובפרט לגרום לכך שתזכו לקבל את כספי הביטוח המגיעים לכם בכל מקרה של דחיית תביעה.

עורך דין מומחה בענייני הביטוח, שצבר ניסיון בייצוג תובעים ובני משפחותיהם בתביעות מול חברות הביטוח הפרטיות וכן בתביעות משפטיות בפני בית המשפט, ידע להשיג עבור לקוחותיו תוצאות מיטביות וסכומי כסף גבוהים, בהתאם לכיסוי שנקבע מראש בפוליסה.

יש לכם שאלות נוספות? רוצים להתייעץ עם מומחה בכל נושא הקשור בביטוח? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בפורום ו/או ליצור קשר טלפוני ולקבל ייעוץ ממומחה ביטוח - כאן.

דרגו אותנו:
| דירוגך () בוצע בהצלחה
 (1) דירוגים | דירוג ממוצע (5)
קראו עוד
מומחה לענייני ביטוח
עו"ד תומר לינר
תומר לינר הנו עורך דין מומחה בתחום הביטוח, שייצג אלפי לקוחות מרוצים בתביעות ביטוח מורכבות והצליח להשיג עבורם את מלוא כספי הביטוח בהתאם לפוליסה וזאת במקרים של דחיות ביטוח לא מוצדקות על ידי חברת הביטוח.