Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/seoweb/domains/besure.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
פורום הביטוח הגדול בישראל: המומחים לביטוח עונים לשאלות שלך! | עמוד7
סגירה
חזרה
סגירה
פורום הביטוח הגדול בישראל
050-808-6500
פורום הביטוח הגדול בישראל
נושא
תאריך ושעה
בעיה עם הפוליסת ביטוח רכב
 
(רודי)
24/02/2020 15:32
מחבר: רודי
תאריך: 24.02.2020 15:32
שאלה שמקווה למצוא תשובה. אדם קיבל הלוואה לצורך קניית הרכב והחברה ביקשה לרשום שיעבוד בפוליסה לטובתה. בשנה הראשונה סוכן הביטוח, לבקשת האדם, אכן רשם שיעבוד בפוליסה אך בחידוש הפוליסה השיעבוד לא נרשם. לימים האדם היה מעורב בתאונה, הרכב הוכרז כאובדן ושווי הרכב הועבר לידי האדם מחברת הביטוח. האדם הפסיק לשלם תמורת ההלוואה ועכשיו באים בדרישה לסוכן הביטוח לשלם עקב טעותו, האם זה נכון ?
לגבי ביטוח תאונות אישיות
 
(הודיה)
23/02/2020 20:52
מחבר: הודיה
תאריך: 23.02.2020 20:52
הי יש לי שאלה
אם כתוצאה מנפילה נהיו שתי שברים פתוחים שהצריכו ניתוח וככל הנראה עוד ניתוח לאחר שיתאחה לגמרי מה שביצעו כרגע
ויש לי ביטוח תאונות אישיות האם אני יכולה לתבוע מהם על שתי שברים פיצוי (פיצוי כפול שתיים ) או שמכיוון שקרה באותו זמן ובאותה רגל אז אני זכאית לפיצוי אחד?
צריכה עזרת עם הביטוח הפנסיוני
 
(סיון)
23/02/2020 09:28
מחבר: סיון
תאריך: 23.02.2020 09:28
שלום,
אימי עברה אירוע מוחי לפני כשנתיים. פניתי לסוכנות הביטוח של קרן הפנסיה של אימי מעבודתה וביררתי עם סוכנת /יועצת פנסיונית אם יפגע משהו מזכויותיה הפנסיוניות אם תצא לאובדן כושר עבודה(קצבת נכות). נאמר לי שלא.

כעת כשהגיע הזמן לצאת לפנסיה גילינו שהטילו עליה מגבלות בשל מימוש האובדן כושר עבודה. האם יש עילה נזיקית נגד הסוכנת הפנסיונית ? האם יש מה לעשות כדי לאפשר לאימי לסדר את זה?

פניתי לפניות הציבור של חברת הביטוח ושל הסוכנות וקיבלתי תשובה שמציגה מה אימי קיבלה ושהם עשו מה שיכלו משהעברנו להם את הטפסים ושקיבלנו כספים בשיעורים כאלה ואחרים במסגרת האכא...(מה שלא רלוונטי בעיני- כי התייעצתי עם סוכנת) הם כל הזמן אומרים שיש תקנון איך בן אדם אמור לדעת בכלל שיש תקנון ולהבין מה כתוב בו - הניסוח שם סבוך ולא ברור...ושוב במענה בפניות הציבור הפנו אותי לסוכנות להתייעץ עם סוכן כיצד לפעול לקראת היציאה לפנסיה (שכבר הטעו אותנו בעבר)
השבוע ניגשתי לעו״ד שהיה קצר סבלנות ומה שהוא אמר לי נשמע תמוה... הוא אמר שאין מה לעשות כנגד זה ואפילו אמר שהאופציה היחידה שלנו היא לממש קצבה בלבד ללא אבטחה בלי אפשרות כלל למשוך כספים כך לטענתו(החמיר ממה שאמרו לי בתשובה של החברה המבטחת). מיותר לציין שהוא לא בדק נתונים ספציפיים...האם כך הדבר?

האם יכול להיות שליועץ פנסיוני אין אחריות מקצועית ביעוץ? ושאין משמעות לייעוץ עימו? העוד אמר שהיחידים שמבינים בדקויות הללו בפועל הם עורכי דין - מאיפה אני אמורה לדעת זאת ? שבמענה הקולי של הסוכנות כמדומני מבהירים שיש להתייעץ עם סוכן או יועץ פנסיוני ולא עם הנציגים וכך עשיתי...הם לא מפנים שם ליעוץ משפטי וחשבתי שפונילעו״ד במקרים כאלה רק כשמסתבכים...חשבתי שמי שמבין בייעוץ פנסיוני הוא סוכן פנסיוני... איך יכול להיות שמתנערים ממנו?
שאלה על עמלות
 
(עידן)
19/02/2020 16:00
מחבר: עידן
תאריך: 19.02.2020 16:00
שאלה של עמלות.

קרוב משפחה (רחוק יחסית) יש סוכנות ביטוח. הוא ריכז לי ולאשתי כמה ביטוחים מרכזיים (רכב, דירה וגם את כל מה שקשור להפרשות עבודה). פתאום גילינו שהאחוזים שהוא לוקח הם די גבוהים.

בצורה נעימה, הוצאנו ממנו לאט לאט את הטיפול בכל העניינים הללו. נותר כעת התיק הפנסיוני שלי וכל מה שקשור להפרשות העבודה. אולי השאלה ממש לא קשורה, אבל איך אני יודע כמה אחוז פרמיה/תשלום הוא לוקח?

כמה מהותי יכול להיות המרווח/פער בין סוכן X ל-Y מבחינת עלויות נלוות?
רוצה להתייעץ עם סוכן ביטוח
 
(מ.ד)
17/02/2020 11:19
מחבר: מ.ד
תאריך: 17.02.2020 11:19
קניתי ביטוח רכב (חובה ומקיף) דרך סוכנות ביטוח. קיבלתי הודעה מחברת הביטוח שלא קיבלו העדר תביעות (מהסוכנות). מסרתי את המסמכים לסוכנות (ווידאתי טלפונית קבלה ובמייל). לאחר 10 חודשים, התברר שסוכנות הביטוח לא העבירה את העדר התביעות לחברת הביטוח (חברת הביטוח ביטלה את הביטוח המקיף והפסיקה את חיובי האשראי). כעת יש לי חוסר ברצף הביטוחי, סוכנות הביטוח מבקשת שאשלם להם על התקופה בה לא הייתי מבוטח כדי לקבל את העדר תביעות. האם כדאי לתבוע את סוכנות הביטוח? כי כעת עלות הביטוח מתייקרת. ותתייקר גם בשנים הבאות בגלל החוסר בעבר ביטוחי.
אפשר ללכת על תביעה?
 
(עמוס)
17/02/2020 09:42
מחבר: עמוס
תאריך: 17.02.2020 09:42
מחפש לדעת קודם כל אם יש אפשרות ללכת לתביעה ,
חבר שלי (בחור חרש) קנה דירה וביטח אותה דרך חברת ביטוח מסוימת ,

הייתה לו נזילה בדירה והדיירים שהיו שם עזבו כי נמאס להם מהמים לאור הפניות שהיו לחברת ביטוח שלא נענו
בגלל שהדירה עמדה ריקה הוא נכנס לשיפוץ בבית והביא אנשי מקצוע שעבדו שם , תוך כדי השיפוץ היינו בקשר עם הביטוח ודרשנו שיגיעו לתקן/לאבחן/לאתר או איך שיקראו לזה
שלחו מפקחים , סגנים , בודקים , אנסטלטורים , אנשי טיח ורצפים וכו'
כל זה על חשבון זמן יקר שקודם כל הבית ריק והוא משלם את כל המשכנתא , וכמובן תוך כדי הנזילה הזו מחלחלת עוד ועוד לשכנים המבוגרים שהם ניצולי שואה וגורמת להם לסדקים רטיבויות ועובש שגרם להם ללכת לבתי חולים (המצב בדירה שלהם והמצב הבריאותי שלהם מתועד כמובן עם תמונות והכל)
אחרי כמה שבועות סוף כל סוף אחרי תחנונים הגיעו וסידרו והחליפו זאת כמובן אחרי שהבאנו אינסטלטור חיצוני שהחליף את הברז במקלחת בטענה שהיה פיצוץ מאחורה ואז כמובן אחרי שתיקן הלכנו וכעסנו שהוא רוצה החזר על זה וגם זה עדיין לא נפתר ולא קיבל כלום אבל זה החלק הפחות חשוב ,
הגיעו מהחברת ביטוח פתחו את הקרמיקות ליד הברז החדש ולייד המכונת כביסה והשחילו צינור בטענה שזו הייתה הבעיה , לאחר מכן השאירו את הכל פתוח בטענה הגיונית שצריך יום יומיים לראות שאין נזילה הסכמנו כמובן , הבעיה שזה נשאר ככה לפחות שבועיים בטענה שצריך לפתוח קריאה חדשה גם המצב הזה מתועד . (לא היה ראוי למגורים , פשוט מאוד)
הגיעו אחרי כשבועיים וסגרו לנו את הקיר ואת הקרמיקה ,
חשבתם שניגמר ? פה הבעיה האמיתית מתחילה , מסתבר שהנזילה שהגיעה עד לשכנים כאמור (חייב לציין שכל פעם שהגיעו אנשים מטעמם הראנו להם את הדירה של השכנים למטה) הנזילה הזו חלחלה למטה והרטיבה את כל החול מתחת הריצוף
אנשי מקצוע כאלה היו צריכים להגיד לנו שהם צריכים במסגרת הביטוח להרים קרמיקה ולהחליף או לייבש את החול . אבל אמרו שהכל בסדר וזה תוקן
אחרי ששמענו את הבשורות האלו שמחנו שסוף סוף הכל תוקן אחרי כמה חודשים טובים שהדירה עומדת ריקה !
וביצענו הדבקת ריצוף לכל הבית בעלות יקרה מאוד והדירה הושכרה ,
מה שכן הנזילה לא סודרה החול נשאר רטוב וכנראה יש פיצוץ או משהו והדיירים למטה כבר איבדו סבלנות ומאיימים בתביעה רצינית על מצבם הבריאותי ומצב הדירה עם סדקים ועובש בכל החלק למטה ,
דיברנו עם הביטוח שדיבר עם מי שצריך עבר כבר מעל שבוע שהם טוענים ש"בקר" צריך לבוא ולאבחן ואנחנו כבר לא יכולים להמשיך בשיגרה והשכנים למטה איבדו סבלנות הבן שלהם מאיים כל היום ( ובצדק )
נכנס לדירה שלנו לדיירים שהם גם חרשים ומאיים וסוגר את המים
והחבר שלי כבר אובד עצות ,
מחפש את חוות דעתכם המקצועית מה אפשר לעשות כי זה או ללכת דרך הביטוח ולהיות חשוף לתביעה בינתיים , וכמובן לאבד זמן יקר של עבודתנו ולהגיע כל פעם מחדש לבית כדי שעוד אחד יבוא יסתכל ויצלם וילך , וככל הנראה לאבד את הדיירים שהשכרנו להם עכשיו או להיכנס לשיפוץ של 20 אלף לבד ללא הביטוח כדי לגמור עם זה ולעשות הכל (החבר שלי יקח הלוואה כי הוא כבר עייף מהמצב הזה ואמרתי לו שיעמוד על שלו ויתבע אותם כי זו זכותו המלאה במסגרת הביטוח ונראה שלאור מצבו הם מטעים וממש משחקים איתו כי הוא לא מבין בזה כלום....
הקרן של מנורה מבטחים
 
(ענבל)
16/02/2020 16:32
מחבר: ענבל
תאריך: 16.02.2020 16:32
שלום,

אשמח לעזרה של מומחה בתחום הביטוח ברשותכם.

אני חד הורית, יש לי 2 קטינים.

בעבודה מפקידים לי פנסיה לקרן פנסיה מנורה מבטחים למעלה מ18 שנה.
הבנתי שאם חלילה אלך לעולמי, ילדיי יקבלו כסף רק עד גיל 21 ומעבר לכך הכסף הולך למדינה.

מה עלי לעשות עכשיו -
האם אני יכולה לשים כמוטב משהו/י מבוגר או חייב רק שיהיה בן זוג?
האם להעביר את הקרן פנסיה לביטוח מנהלים? אם כן, מה קורה עם הכסף שקיים בקרן פנסיה?

כיצד אוכל להבטיח לילדיי את הכספים המופקדים בקרן פנסיה בלי הגבלה של גיל הילד?

תודה רבה על כל עזרה
סוכנות מטעם סוכנות ביטוח
 
(איתמר)
12/02/2020 17:13
מחבר: איתמר
תאריך: 12.02.2020 17:13
אני נפגשתי ב23 לדצמבר 2019 עם סוכנת פיננסית מטעם סוכנות ביטוח שהחברה שלי עובדת איתה בנוגע להשקעה בקופת גמל להשקעה.
לאחר הפגישה העברתי לה סכום של 15,000 שקלים על מנת לפתוח קופת גמל להשקעה על מנת שההפקדה תיחשב על שנת המס 2019.
היא אישרה שהטפסים התקבלו ולאחר כמה ימים שהקופה הוקמה והכל בסדר ושבתוך שבוע אני אוכל לעקוב אחרי הקופה באתר שלהם.
לאחר שבוע לא נראה שום דבר, אך היא אישרה שהקופה הוקמה והכל בסדר, לאחר שוב נסיון בירור שלי לאחר כמה ימים היא טענה תחילה שצריך לחכות ל15 לחודש (בינואר) כי רק אז האתר מתעדכן, לאחר ה15 טענה שיש תקלה באתר וזה בטיפול תוך אישור כל הזמן הזה שהקופה הוקמה ויש כבר תשואות שהיא רואה והכל בסדר.
לקראת סוף חודש ינואר ביקשתי לבטל ולקבל את כל הכסף שלי בחזרה, היא אמרה שזה בטיפול.
כעת, בתחילת החודש היא שלחה לי מסמך שצריך למלא (הכר את הלקוח) שבדיעבד גיליתי שזה מסמך שהיה חסר בשביל הקמת הקופה, כלומר לא רק שהקופה לא הוקמה, הסוכנת שיקרה לי במשך למעלה מחודש לגבי מצב הקופה והכסף שלי.

רציתי לדעת האם יש עילה לתביעה במצב כזה?
ביטוח נסיעות לחו"ל
 
(תאי)
11/02/2020 09:19
מחבר: תאי
תאריך: 11.02.2020 09:19
נרכש ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת ביטוח הפניקס כולל הרחבה של ביטול וקיצור נסיעה לחופשה בתאילנד. עכשיו, בגלל נגיף הקורונה אנחנו חייבים לבטל את החופשה.

לפי תנאי הפוליסה רק במקרה של ביטול הטיסה ע"י חברת התעופה ניתן לקבל פיצוי.

האם מהיכרותכם יש מה לעשות? האם העובדה שזה מצב חירום בינלאומי משנה את התמונה? אפשר להוציא משהו מהביטוח בדרך כלשהי?
תביעה לביטוח תאונות אישיות
 
(רלי)
11/02/2020 09:14
מחבר: רלי
תאריך: 11.02.2020 09:14
היי לכולם
בשנת 2016 עברתי תאונת דרכים דרכים - צליפת שוט.
היו כאבי גב וצוואר, הם החמירו עם השנים ונוספו מגבלות תנועתיות.
לא תבעתי את הביטוח תאונות אישיות עד היום. הבנתי שיש חוק התיישנות.
מה עושים במצב כזה? האם יש אפשרות לתבוע בגלל החמרה במצב?

יש לציין שאני עובדת פיזית עצמאית.
מבוטחת בביטוח בריאות ויש לי שאלה
 
(מיכל)
10/02/2020 14:20
מחבר: מיכל
תאריך: 10.02.2020 14:20
אני מבוטחת בביטוח בריאות בחברה כלשהי. הוספתי את ילדיי. הביטוח כולל שירות של רופא עד הבית 24/7.

אני צריכה להשתמש בשירות, מתקשרת להזמין רופא עד הבית והם מסבירים לי שזה רופא כללי, לא רופא ילדים. מבקשת רופא ילדים כי זה עבור הילד שמבוטח, אומרים לי שאין להם רופא ילדים והם לא עובדים כלל עם רופא ילדים.

הייתכן שאני משלמת עבור ילדיי על שירות שהם אינם יכולים לקבל? האם יש עילה לתביעה? אולי אפילו ייצוגית? ( זו פוליסת בריאות כוללת עבור כל עובדי החברה שאני עובדת בה - ולא כתוב בשום מקום שזה רק רופא כללי, את זה הם אומרים רק בטלפון, בכל הפוליסה מתייחסים למונח "רופא עד הבית" בלי לכתוב איזה סוג של רופא)
יש משהו לעשות?
 
(לימור)
10/02/2020 12:58
מחבר: לימור
תאריך: 10.02.2020 12:58
שלום

האם ניתן לעשות ביטוח רפואי באופן פרטי לילדון קטן שעבר פרוצדורה רפואית לא פשוטה או שכל ביטוח מעתה יכלול סייגים על אותו נושא?